پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250870
يزداني: مدال طلا يک‌لحظه از دستم افتاد و تيلور آن‌را برداشت/ در مسابقات جهاني خوش‌رنگ‌ترين مدال را مي‌گيرم
تاریخ انتشار : 1400/05/16 09:27:54
نمایش : 1322
دارنده مدال طلا و نقرۀ المپيک ريو و توکيو گفت: قول مي‌دهم به هر مسابقه‌اي که مي‌روم، با تمام توان هر چه دارم روي تشک بگذارم و خوش‌رنگ ترين مدال را بگيرم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حسن يزداني، آزادکار تيم ملي کشتي و دارنده مدال نقرۀ المپيک ۲۰۲۰ توکيو در اولين گفت‌وگوي خود پس از شکست مقابل ديويد تيلور اظهار داشت: من تاکتيک جديدم را براي کشتي با تيلور در تمرينات برنامه‌ريزي کرده بودم. دو بار قبلا با اين کشتي‌گير مبارزه کرده بودم و مي‌دانستم که شيوه کشتي گرفتن با او چطور است. از قبل برنامه‌هايم را به سرمربي تيم ملي انتقال داده بودم و آقا غلام‌رضا محمدي هم نکاتي را به آن اضافه کرد. ۵ دقيقه و ۴۳ ثانيه برنامه من خوب اجرا شده بود، اما در نهايت متاسفانه اتفاقي که بايد رخ نداد.

قهرمان کشتي آزاد المپيک ۲۰۱۶ ريو بيان داشت: متاسفانه شرمنده مردم شدم و کام مردم را تلخ کردم. گفتم مدال طلا دستم است و يک لحظه از دستم افتاد و حريفم آن را برداشت. درسي که از اين المپيک گرفتم اين است که هيچ وقت زود قانع نشويم چون تا آخرين لحظه بايد جنگيد.

يزداني در پاسخ به اين سوال که براي مسابقات جهاني نروژ ۲۰۲۱ خودش را آماده مي کند يا خير، عنوان داشت: اگر خدا بخواهد هستم. بعد از بازگشت چند روز بايد استراحت کنم و دوباره استارت مي‌زنم. قول مي‌دهم به هر مسابقه‌اي که مي‌روم، با تمام توان هر چه دارم روي تشک بگذارم و خوش‌رنگ ترين مدال را بگيرم. 
 
وي درباره ناراحتي خودش بعد از باخت گفت: در فضاي مجازي ديده بودم و مي‌دانستم مردم چقدر ناراحت هستند. ناراحتي من هم از اين بود که دوست داشتم اتفاق خوبي بيفتد و سرود کشورم در سالن کشتي توکيو طنين انداز شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html